One more list

Jag kände på mig att jag behövde fylla på mitt listförråd med ytterligare en lista. Den här säger väl allt om vilken machomänniska jag är XD

(x) blivit dumpad (yeah mitt enda förhållande höll i en kvart, och det var han som gjorde slut X””D)
( ) dumpat någon (Läs ovanstående)
( ) fått sparken (Har aldrig haft något jobb, fick inte ens sommarjobb)
( ) rymt hemifrån (Det skulle jag aldrig ha vågat när jag var liten)
(x) haft/har känslor för någon som inte känt samma sak (eftersom jag bara spanar så antar jag att det är så)
( ) gått på en blinddate (träffat någon med ögonbindel..? X””D)
(x) ljugit för en kompis (misstänker att jag har trasslat mig ur någon knivig situation någon gång)
( ) varit kär i en lärare (NONO!!, alla manliga lärare är ju gamla stofiler)
(x) skolkat (skippade med avsikt elevens val en gång, det är det enda)
(x) sett någon död (Morfar RIP)
( ) varit bakfull (Nepps)
( ) sett en del av dig själv brinna (Nej, aj vad ont)
( ) ätit sushi (Rå fisk.. SNUSK!!)
( ) åkt snowboard (Jag har endast stått på ett par slalomskidor en gång, jag var livrädd)
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande (Räknas Ipren..?)
(x) älskar eller saknar någon just nu (Älskar min familj och saknar ögongodis)
( ) försökt räkna stjärnorna (Usch nej, omöjlig uppgift.)
(x) gjort en snöängel (Yeah.. Det måste man göra när första snön kommer)
( ) byggt ett sandslott (Har ingen som helst konstnärlig ådra, inte för sådant heller)
(x) hoppat i en vattenpöl (Gummistövlar power)
( ) provat på bungyjump eller fallskärmhoppning (Jag skulle möjligtvis våga hoppa fallskärm, men aldrig bungyjump)
( ) åkt släde (räknas att bli dragen i pulka..?)
(x) fuskat när du spelat spel (Möjligtvis i kortspel)
(x) somnat i skolan/på jobbet (Haha, jag somnade faktiskt när vi såg Shindlers list i skolan, den var så himla tråkig. Tre timmar svartvit film.)
(x) använt ett falskt id (Angivit falskt namn under chatt på internet bara)
(x) tittat på en solnedgång (Solnedgången när vi tältade i Sannäs var jättevacker)
( ) varit med i en jordbävning (Pappa brukar säga att det ger utslag på seismografen när jag nyser X””D)
(x) rört en orm (Klappat en vad det nu var på Skansen)
(x) sovit under stjärnorna (Jag anser att var man än sover så befinner man sig under stjärnorna, har dock aldrig sovit under bar himmel)
(x) blivit kittlad (oh ja, Hanna älskar att kittla folk)
( ) blivit rånad (Det är jag ganska glad för att jag inte har)
(x) blivit missförstådd (Särskilt när jag försökte prata tyska med österrikarna, det var lika bra att inte säga något alls)
(x) vunnit en tävling (När jag var nio år vann jag en 5-klubbstävling i simning på 25 meter bröstsim. Sedan har jag vunnit i lag några gånger också.)
(x) gått mot rött (Om det inte kommer någon bil kan man väl lika gärna traska över..?)
(x) varit i en bilolycka (Jag räknar krock mer rådjur som bilolycka, fast det kanske mer heter viltolycka)
(x) haft kramp (När jag joggar får jag nästan alltid kramp i vaderna)
(x) känt dig utstött (Har dock inget bra exempel)
(x) dansat i månljus (Haha, på sista april dansade jag och Malin vals till Änglamark, minns inte vem som sjöng. Det var i alla fall mörkt och månen lyste kanske också)
(x) hatat ditt utseende (Det händer ja, särskilt under en viss vecka varje månad)
( ) varit vittne till ett brott (Inget jag kan säga på rak arm)
( ) ifrågasatt ditt hjärta (Man får i alla fall inga vettiga svar)
(x) varit vilse (Mitt lokalsinne är lika med noll, jag kan tappa bort mig var som helst)
(x) simmat i havet (Jajamen, både Östersjön, Kattegatt, Medelhavet och Atlanten)
( ) känt som om du håller på att dö (Det beror på om man menar dö eller dö liksom X””D)
( ) gråtit dig själv till sömns (Det brukar inte fungera för mig)
(x) sjungit karaoke (Yeah, på Malta sjöng jag, Sofie, Angelica, Ulrica, Veronica, Josefin, Carro och Sara Mamma Mia och Take me to your heaven. Vi var tuffast i stan)
(x) busringt (Jag minns en gång när jag var liten och lekte med en tjej som heter Madeleine, vi ringde till en tant i Järbo.)
(x) dansat i regn (Jag dansade regndans med någon någongång, minns inte med vem och var.)
(x) skrivit ett brev till tomten (Jag skrev en önskelista till tomten när jag var liten)
(x) blåst bubblor (Både med tuggummi och såpa)
(x) gjort upp eld på en strand (Jajamen, När vi tältade så eldade vi för fullt, dock var det inte jag som tände den)
( ) förstört en fest (Vad ska man göra det för..?)
( ) åkt rullskridskor (skulle jag komma till en backe skulle jag inte komma upp)
( ) ätit hund/kattmat (Aldrig i livet.. SNUSK!!)
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne (Hur ska man kunna älska en främling..?)
(x) sjungit i duschen (Det är klart, det känns ju inte som om någon hör en då)
( ) drömt att du gift dig med någon (Näe, men dock att jag var tillsammans med en)
( ) limmat fast din hand i något (Haha, näe)
(x) fastnat med tungan i metall (mm, slickade på en lyktstolpe när jag var liten, fastnade som tur var inte ordentligt)
(x) suttit på ett tak (aa, på Sofies lekstuga)
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar (Sammanlagt ja, men inte vid ett tillfälle)
( ) inte duschat på en vecka (Jag knarkar duschen och duschar i princip varje dag, ibland flera gånger om dagen)
(x) klättrat i träd (Vi hade en poppel på gården förut som jag tyckte om att klättra i, men nu har vi sågat ner den)
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam (Jag tittar helst inte på skräckisar alls)
(x) tror på spöken (Inbillar mig alltid att jag ska se något läbbigt spökigt mellan klockan 00.00 och 01.00 om jag är vaken då)
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på (Det är jag ganska säker på att jag inte har)
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het (Alla snuskiga pakistanier som addar mig på msn har kommit med den kommentaren)
( ) brutit ett ben (Har mördat en stol en gång och bröt av benen på den, räknas det? XD)
(x) fångat en fisk och sen ätit den (Fiska är skitkul och abborre är gott)
(x) fångat en fjäril (Jag gjorde det när jag var liten, men mamma talade om att de kunde tappa flygförmågan när man fångade dem, då tyckte jag synd om dem)
(x) skrattat så mycket att du grät (Ja, i alla fall så att tårarna sprutat)
(x) gråtit så mycket att du till slut började skratta (Gråtit av lycka kanske)
( ) fuskat på ett prov (NONO, men jag skrev upp en svår glosa i handen en gång)
(x) glömt någons namn (Om jag ansett att jag inte behöver minnas det så)
( ) hånglat med någon av samma kön (Iisch)
( ) varit i knytnävsslagsmål (Nope)
( ) haft sex på offentlig plats (Haha, läs mitt första svar)

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

Söt lista, Malin låna. :)

Jag heter: Sara

gör dä ^^

2006-07-12 @ 20:59:13
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback