Let's list it

Idag: Fyller min farbror 55.
Igår: Gjorde jag inte särskilt mycket
I förrgår: Rhapsody in Rock. Me liiiiike. Egentligen var det dagen före i förrgår, men vafan.
Imorgon: Är det söndag.
I övermorgon: Har mor min namnsdag.

Humör just nu: Hungrig!
Stjärntecken: Firre
Väder: Solen skiner för tillfället
Bästa egenskap: Jag är bäst haha.. närå men jag är snäll och trevlig hoppas jag
Sämsta egenskap: Någon sådan finns inte X””D. Okej då, jag blir lätt avundsjuk på andra.

Favoritmånad: Juli, Me like Sommar
Tv eller film: Film helst BIO
Bok eller tidning: Spännande eller allmänt trevliga böcker ska det vara.
Bar eller nattklubb: Varken eller
Arbete eller skola: Just nu skolar jag mig
Morgon eller kväll: Kvällar
Klädsel just nu: Mina Dieseljeans och en brun t-shirt med en sjörövare på ovanpå ett långt svart linne.
Sällskapspel eller Tv-spel: Tv-spel. Give me Sing-Star. Fast eftersom jag inte har något playstation själv så måste jag nog säga sällskapsspel ändå.
Kramas eller pussas: Kramas
Promenad eller bio: Vilken jämförelse. Ja, jag går gärna omkring och tittar på film X””D. Vi säger väl bio då.

Öl eller vin: Inget av dem
Godis eller snacks: Godis
Byxor eller kjol: Byxor
Senast sedda film: Ice Age
Komiker: Robert Gustavsson så klart, fast jag frälser Johan Rheborg också.
Skådespelare: Björn Kjellman och Helena Bergström m.fl
Artist: En hel hög, men Winnerbäck, Jill Johnson och Per Gessle regerar.

Stamgäster på din blogg: MMM eller Malin, Malva, Måns
Förhållande eller singel: Singel
Hetro, bi eller homo: Hetero hoppas jag
Kärlek eller vänskap: både och är trevligt
Glasögon eller linser: Solbrillor, men skulle jag få nedsatt syn skulle jag lätt välja glasögon
Storstad eller småstad: Storstad
Stökigt eller städat: Städat, synd att det är så dryyygt.
Restaurang eller hemlagat: Jag skulle inte kunna äta på restaurang varje dag.
Tävling eller lek: Något mellanting
Jacka eller kappa: Jacka
Stark eller svag: Starkast någonsin såklart *hoost*
Brun eller blek: Brun skulle jag gärna vara, tyvärr är jag rätt blek.
Favoritbutiker: Det beror på vad man ska handla, men JC, Gina Tricot, Wear It, HM, Åhléns, Bokia och Stadium gillar jag skarpt

Favoritnöje: Vi säger väl simningen då
Favoritmat: Typ allt som är pasta eller potatis plus tacos, pizza och annat onyttigt.
Fjantig eller tuff: TUFF
Händer eller fötter: Det beror på vad de ska användas till, det är svårt att gå på händerna.
Sparare eller slösare: Sparare, men jag slösar gärna på andras pengar X””D
Senast köpta skiva: BWO – Halycon Days
Sparar till: Just nu behöver jag inte spara om jag inte ska köpa något väldigt dyrt, och sådana planer har jag inte.
Väntar på: Maaat. Hungrig
Pålägg som gäller: Ost tack
Dagens dryck: Coca-Cola såklart

Senaste boken du läste
: Senast utlästa var Hästarnas Dal av Jean M Auel. Nu läser jag Angels and Demons Av Dan Brown
Senaste maträtten du åt: Spaghetti och Köttfärssås. Müms
Senaste repliken du yttrade: ”Sitter vid datorn”
Senaste personen du träffade: Felicia. Übersöta kusinbarnet
Senaste personen du pratade i telefon med: Pappa
Senaste personen du fick brev av: Fick mitt älskade gröööna bankkort av banken såklart
Senaste gången du sov: Mellan 01 och 09,15 inatt.
Senaste saken du köpte: Två filmer på ginza

Vad har du gjort idag: Firat min farbror som fyller år
Gillar du svarta kläder: Inte direkt... Okej om man kombinerar men inte bara svart...
Hur tidigt stiger du upp: Omkring nio. Kan tyvärr inte sova längre om jag ska lyckas somna på kvällen.
Vilken färg har du på håret: Mitt original. Åt det blonda hållet. Någon enstaka utväxt blond slinga kan man hitta om man letar.
Vad har du för färg på ögonen: Gröna
Var har du ont: Träningsvärk mellan skulderbladen
Vad lyssnar du på för musik nu: Ingen alls
Vad tycker du om idrott: I love it. Både att utöva och beskåda, helst live.
Vad har du för klocka: En från Club by Inex. Den har blå urtavla och silvrigt armband.

Favoritgodis
: Icas lösgodis
Dyraste plagg du köpt: Mina Dieseljeans skulle ha kostat 1300 men de var nedsatta med 75%. Det dyraste jag har betalat för ett par jeans är 700 tror jag
Har du jobb: Nepp, fick inget sommarjobb.
Vad fick du på ditt senaste prov: ÄMVÄGÄ såklart
Favoritämne i skolan: Matte, Svenska och Idrott
Något du är stolt över: Mina betyg

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback