Kameraägare

Mor min fyller 50 år idag, därför lyfter vi på hatten och säger grattis grattis. Det har inte varit någon vidare rusning på folk hit, de flesta kommer imorgon. Hon fick i alla fall en klocka av mig eftersom hennes gått sönder, ingen värsting precis, men dock. Hon fick även en digitalkamera, trevligt ansåg jag när det stod klart för mig att jag kunde ta över den gamla. Därmed var man kameraägare, det känns inte hels fel. Jag älskar att knäppa kort, särskilt på mig själv. Men när Sara uppenbarar sig med en kamera går ingen säker så tag avstånd. Jag tycker om födelsedagar, det spelar egentligen ingen roll vem som fyller år. När jag fyller år är det roligt att få saker, och när andra fyller år är det roligt att ge bort saker. Och man får ju tårta. När mamma fyller år gör hon alltid en marängtårta med smultron och grädde, och det är ju så himla gott. Mer födelsedagar och mer tårta åt folket.  

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

jeeh, kameror is teh shit! >D

Jag heter: Sara

De är ju det ja X)

2006-07-13 @ 20:55:13
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback