Jahapp..

...då har man stiftat bekantskap med ytterligare lite släkt då. Fick order om att besöka Farmor idag igen för att Uno och Mirjam var där. Uno var gift med Ewa som tydligen var farmors kusin och Mirjam är deras dotter. Det betyder vad jag begriper att pappa och Mirjam är tremänningar eller liknande. Jag har träffat Uno förut, men vad jag vet har jag aldrig träffat Mirjam förut. De var i alla fall trevliga och språksamma och undrade hur det gick för mig med simningen och dylikt. Jag vat aldrig vad jag ska svara när jag får den frågan, och det händer rätt ofta att jag får den. Säger jag att det går bra så tror ju folk att jag är jätteduktig, men saken är ju den att det går så bra som jag vill att det ska göra. När jag talar om att jag har slutat tävla så rynkar folk lite lätt på näsan och frågar om det blev för jobbigt att resa. Eller så säger de något i stil med att "ja, det krävs ju så otroligt mycket träning" och bla bla. Vad ska jag svara då då? Jag kan inte gärna medge att jag blev ett psykfall som inte ens klarar av att simma på tid längre. Jag tyckte inte alls att det var jobbigt att resa, och jag hade heller aldrig några planer på någon storsatsning. Shit

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback