Grattis alla Saror...

..För idag har vi namnsdag. Yippie. Haha, det där var ett stycke urdampning från min sida, eftersom jag praktiskt taget aldrig firar namnsdagar. Det ska jag väl egentligen inte göra idag heller, men jag fick ett paket imorse. Jag är bäst. Jag fick en film av mor och far, nämligen "Macken" men Galenskaparna och Aftershave. Haha tyckte jag då. jag satt och gnällde förut här om att jag inte hade sett den, men nu ska det mackknarkas. 

Om jag tänker efter ska nog min namnsdag firas ganska ordentligt egentligen, fast ändå inte. Jag ska nämligen åka till Rättvik nu alldeles strax. Vad ska jag göra där då kan man ju undra. Jo, ikväll ska vi gå på Rhapsody in Rock i Dalhalla. Det ska bli skittufft. Egentligen fick jag biljetterna till det när jag fyllde år men passande nog var konserten idag, på min namnsdag. Jag har varit på Rhapsody två gånger förut. I Falun på Lugnet och I Göteborg på Ullevi. Rhapsody på Ullevi är det häftigaste jag har varit på. Det var 42 000 pers där. 

Bilder och en ordentlig redogörelse kommer imorgon.  

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

Grattis! X') Själv är man mitt uppe i städning och bakning, jeeeeh. X)

Jag heter: Måns

Krattis! XD

2006-07-19 @ 16:09:00
Jag heter: Hanna

Grattis på namsdagen!!!!! Hoppas att du har kul ikväll!!!!!!!

2006-07-19 @ 21:22:03
Jag heter: Sara

Malin: Grattis själv, det ryktas ju om att det är någon som fyller år. 8D

Måns: Taak

Hanna: Tacks :) Det var hur kul som helst.

2006-07-20 @ 11:38:05
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback