Försök till träning

Efter att ha legat på latsidan sedan urminnes tider, eller i alla fall sedan skolavslutningen skulle jag idag göra ett försök att träna lite. Egentligen gjorde jag ett första tappert försök redan i måndags, och jag kan bara meddela att lätt går det inte. Det kändes verkligen som om jag höll på att sjunka. Det blev ett tafatt plaskande utan någon vidare koordination mellan armar och ben. Vilken tur att farbror Tony fått för sig att det bara skulle simmas 25:or idag, något annat hade jag inte orkat. Jag får det att låta som värsta drunkningsförsöket nu, men betänk även att jag kom hem två inatt, så jag är lite trött. Jag gjorde ett försök att titta på film i förmiddags. Fick för mig att jag skulle se Kingdom of Heaven eftersom jag funnit Orlando Bloom vara heting-geting sedan jag spenderat fem timmar med pirater i tisdags. Det är hur som helst inte så himla smart att försöka se en engelsk film som man inte sett förut när man är så jävla trött. Jag tappade tråden direkt och orkade inte koncentrera mig på att läsa texten, jag höll på att somna och gav upp efter en timme. Jag får försöka se den igen vid ett senare tillfälle. Tror att jag ska gå och titta på något trevligt filmigt nu faktiskt.  

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

Kingdom of Heaven är faktiskt bra, se den ordentligt. Lite konstigt foto ibland bara..

Jag heter: Sara

Jag ska se den ordentligt sen, jag tyckte också att den verkade bra men jag orkade inte hänga med så det gick åt skogen.

2006-07-21 @ 11:13:43
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Måns

Kingdom of Heaven = bra =)
Men Orlando Bloom e ju så gay! O_o

2006-07-21 @ 11:51:01
Jag heter: Sara

Nee.. jak tyka fejn ^^

2006-07-21 @ 14:16:44
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback