En lista till då.

Denna lista är hittad hos någon okänd Yenny, men jag kan låna den lite ändå.

DAGENS:
klädsel:
Svarta pirarbyxor, blå t-shirt, mitt nya heltuffa diadem och mina ännu tuffare pilotisar,
frisyr: Mitt orginal, oplattat och svängit.
låt: Scorpions - Wind of Change
tv: Har faktiskt inte kollat på TV idag.
vill ha: laptop och egen digitalkamera
sjuka: sjuka? jag är inte speciellt sjuk faktiskt XD
tråkigaste: Jag var på banken och försökte fixa leg men mitt kort var inte godkänt.
roligaste: Mitt kusinbarn Felicia var och badade. Hon är så himla charmig.

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jag, varje natt faktiskt.
såg dig gråta: minns inte när jag grät sist, men det var nog mamma.
fick dig att gråta: småsnyftade till nåt gulligt för ett tag sen, dock minns jag inte vad det var.
fick dig att börja skratta: Felicia när hon badade.
du gick på bio med: Jag och mor min såg The Da Vinci-Code för ett tag sedan
du gick på stan med: Malin och jag var i Gävle och handlade igår, det var det är det närmaste stad jag kommer.
skickade ett e-mail till dig: bloggen talade om att någon hade kommenterat, mer personligt var det nog Tony angående något med simningen.
skickade ett sms till dig: Mamma skrev något idag, minns inte vad.

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Har aldrig haft någon så, näe.
bråkat med ditt husdjur: När katterna biter/river mig så blir jag lite surig, men kan inte påstå att jag bråkar med dem precis, mer busar.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Inte vad jag vet.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att på något sett skada mig, eller att det händer min famlij något.
Var vill du gifta dig: Jag vet inte om jag vill gifta mig, men blir det så blir det nog kyrkan.
Vem hatar du verkligen: Tänker inte nämna hans namn, men han existerar.
Varit kär: Jaaa, ett antal gånger.
Har du ett jobb: Nope, fick inte ens sommarjobb.
Gillar du att ha folk omkring dig: ibland, men gillar även att vara ensam mycket.
Är du ett hälsofreak: Jag tänker ofta att jag ska sköta mig och träna en massa, men det blir ofta mest planering.
Är du ensam nu: Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Piff, puff, paff med galenskaparna satt i mitt huvud under hela semestern "bygg en igloo på kanalen, utav vit frigolit"

FAVORIT:
Rum i huset: Datarummet, jag älskar datorn.
Typ av musik: Country och Schlager regerar, sedan lyssnar jag även mycket på 80's och Winnerbäck.
Parfym: Den heter något i stil med Eclat D'Arpege och luktar asgott.
Månad: Juli brukar vara varmast och trevligast och december innehåller julen och mysig julstämning.
Mat: Lasagne tycker jag om, men även tacos, pizza och pasta
Dricka: Coca-Cola såklart
Godis: Choklad är gott, det är det mesta faktiskt, dock inte lakrits
Tidning: Jag tycker om skvaller och läser Se &Hör.
Film: Livet är en Schlager
Kvinnliga Skådis: Helena Bergström
Manliga Skådis: Björn Kjellman
Djur: Katter och Hundar

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Jajamen, jordgubbar och flingor XD
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Jajamen, sjungit med i diverse låtar som jag hört.
Sagt "Jag Älskar Dig": nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: de som vet om det behöver jag inte säga det till.
Träffat någon ny: såg en massa folk när jag handlade, annars näe.
Saknat någon: Ja, jag saknar ögongodis.
Kramat någon: Ja, eller kanske inte.
Kissed someone: neej
Ätit: Ja, en hel del.

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

Malin sno.. ^^

Jag heter: från hannahsthlm

Klart man kan låna listor;)!

2006-07-09 @ 15:00:01
bloggintresserade klickar här: http://hannahsthlm.blogg.se/
Jag heter: Sara

Malin: Gör det du

hannahsthlm: Givetvis X)

2006-07-10 @ 13:59:20
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback