Dagen då farbror Kurt fyllde 55

Rubriken sammanfattar dagens övningar ganska bra faktiskt. Dagen har spenderats hemma hos farmor tilsammans med det lilla släktet. Det var i vanlig ordning Kurt logiskt nog eftersom det var han som fyllde år, denna gång utan Margot eftersom hon var hundvakt. Det var även då jag, mor och far. Farmor var såklart där eftersom hon råkar bo där. Johan och "Pippi" och Daniel utan Therese var där och även Ulrica, Jarkko, Felicia och Mille. Felicia blev helt kär i min moppe och ville att jag skulle skjutsa henne på den. Haha glöm tänkte jag då, men vi kunde i alla fall åka på låtsas. Jaa vad roligt ansåg ja då, jag höll aldrig på att komma därifrån. Jag tänkte liksom att jag skulle vara lite social, men det gick inte allt för bra. Mille är fortfarande hur söt som helst. Han höll som bäst på och försökte äta upp sin fot så strumpan blev alldeles blöt ^^. Med kusin Daniel i spetsen spelades det kubb och boule. Kubb är ett synnerligen nedvärderande spel anser jag eftersom kubbarna är totalt omöjliga att träffa. Dessutom hade Daniel jeteskumma regler. Boule är däremot roligt, men det hela gick mest ut på att hålla Felicia ur vägen så att hon inte skulle få något klot på sig. Det fikades också. Jetegoda bullar och en tårta med jetemycket schlibbig grädde på, den var inte alltför trevlig.



Nu ska jag lägga mig och läsa något kapitel i Angels and Demons innan jag ska packa ihop för idag.

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

jag har nästan löst min Hallstahammar-kris;
1, jag har precis påbörjat en ny bok! :)
2, jag ska till bibblan imorn
3, jag får GOD mat
4, my mp3, my love
5, jag har upptäckt att mobilen funkar som mp3 (HEJAHEJA!) så jag håller som bäst på att ladda hem ett HP-program som jag ska möla in i den. hade egentligen tänkt haft det i mp3n, men då hade jag ju varit tvungen att möblera om, onödigt
6, jag får ringa för 199 spänn varje månad!! (fattade jag det som iallafall..) då kan jag ringa dig om jag håller på och dör! :D

(iofs kanske inte den här kommentaren passade med inlägget, men what the heck! XD)

Jag heter: Sara

Yeah.. men onsdagkväll kan du inte ringa mig.

2006-07-24 @ 10:04:38
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Malin

Nej, stackare.. X) (jag är koolast, jag skriver från mobilen typ)

2006-07-24 @ 19:08:14
Jag heter: Sara

Yeah.. tüffast i stan^^

2006-07-24 @ 20:50:27
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback