Då var det listat igen då

Namn: Sara Louise
Smeknamn: Jag klarar mig bra utan smeknamn, Sara är kort och bra.
Ålder: 16
Längd: 158 cm över havet
Favoritväska: Inget väskfreak precis, men min röda ryggsäck då. Måste införskaffa en behändig handväska.
Favoritkändis: Jag vet inte
Skostorlek: 36
Hårfärg: Mörkblond, nästan rödblond.
Ögonfärg: Gröna, ibland åt det gråa hållet.
Favoritfilm: Livet är en Schlager ^^
Favoritskor: Mina vita Converse
Drömjobb: Något välbetalt.
Favoritbutik: Ööh.. det beror på vad man ska handla, men jag tycker om JC, HM, Gina Tricot, Wear It, Bokia, Rocks och Stadium.

Favoritkaffe: Dricker INTE kaffe
Sofi eller Ebba: Ööh.. Vilka då? Krönikörerna? Ingen aning.
Favoritstövlar: Äger inga stövlar.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Inte jättemycket
Hur många skor har du: Ja, jag skulle lätt kunna vara spindel i alla fall.
LouiS Vuitton eller Gucci: Ojoj, så rik är jag inte.
Kilklack eller stilett: kilklack är fult, stilett har jag ingen koll på vad det är.
TV-program: Jag följer inga serier så jag vet inte. Tittar inte så mycket på TV på sommaren.
Drömutseende: Svår fråga. Jag är ganska nöjd med mitt utseende egentligen, dock inte jämt.
Fulaste plagg i din garderob: Det finns en hel del saker som jag inte använder
Snyggaste plagg i din garderob: Ingen aning
Favorittidning: Se och Hör, jag kommer att bli skvallerkärring haha.
Länder du varit i: Finland, Danmark, Estland, Tyskland, Österrike, Grekland, Spanien (Kanarieöarna), Malta och Cypern.
Länder du vill till: Australien skulle vara helgrymt, även USA.
Favoritplats i hela världen: Sverige, vet dock inte var.
Favorithändelse i hela ditt liv: Jadu, det vet jag inte.
Husdjur: Felis Catus i tretal.
Drömbil: Volvo XC 90 eller Crysler PT Cruiser.

Vill ha mest just nu..
Skor: Ett par till Converse skulle inte sitta i vägen.
Klänning: Är inte jättemycket för klänningar, men hittas det nåt snyggt så javisst.
Väska: En trevlig handväska eller en pumaväska.
Jeans: Lee-jeans
Sjal: Typ aldrig.

Ett eller annat..
Chloé / Celine: va?
Fendi B-bag / Fendi spy: vadå? Vem ska spy XD?
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: vilka då?
Latte / Cappucino: Dricker INTE kaffe
Coca Cola / Pepsi: Cola.. Varje dag helst.
Paris / Nicole: Båda två är extremt töntiga och överskattade.
OC / Beverly Hills 90210: Aldrig sett OC och inte det andra heller.
Puss / Kram: Har bara kramerfarenhet.
Pastasallad / Kycklingsallad: Både pasta och kyckling i samma sallad blir bra.
Fläkt / solfjäder: Fläkt. Jobbigt att vifta XD
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Använder inte sjal

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan
? Jo, det händer väl.
Gjort bort dig för den du höll kär? Inte direkt.
Snubblat runt i dina klackar? Går helst på marken för att undvika det problemet.
Varit avundsjuk på någon? Ooh ja. För ofta.
Hatat någon? Det händer.
Druckit / rökt / knarkat: Läsk XD / Nej / Aldrig
Velat rymma och skaffa nytt liv: Nej faktiskt inte.


Meddela din åsikt
Jag heter: Måns

om du är 158cm över havet och bor i råbacka så måste du bo i en håla ganska långt ned i marken XD

2006-07-29 @ 23:25:56
Jag heter: Sara

Men ååååh.. Det är ju inte frrågan om var Råbacka ligger utan om min längd. Jag är 158cm över havet med eller utan Råbacka. Jag brukar inte riktigt räkna på det när jag mäter mig.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback