Prooov :<<

Har precis kommit hem från en krävande skoldag, något mer krävande än vad fredagar som i allmänhet också är ganska krävande, brukar vara. Eller något sådant. Men nu är det helg så nu får vi slå ihop klackarna och jubla lite extra högt åt saken. Avslutade dagen med ett stort prov i naturkunskap, roligare kan man ju ha. Saken är den att jag tyckte att det kändes ganska bra, något som mycket väl kan vara illavarslande. Saken är den att man blir rätt mör efter att ha suttit och skrivit i två och en halv timme en fredagseftermiddag. Vi började halv ett och när jag gick ut fem över tre satt fortfarande två kvar. Vem vet, Fredrik kanske sitter och skriver än. Lennart blev i alla fall ganska matt på oss eftersom han aldrig fick gå hem någon gång.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

jag försökte läsa det här inlägget via mobilen när jag snackade med dig idag. det gick inte så bra. det är svårt att läsa och prata samtidigt. X)iallafall när det handlar om olika saker. tralaa och tjohej!

Jag heter: Sara

malin: Sannerligen dagens I-landsproblem :P

2006-12-03 @ 15:28:18
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback