Julen i bilder


1. Slötittandes på Kalle Anka och annat stuff i soffan. Märk väl att min klänning skär sig måttligt mot soffan, vi måste nästan ta och byta soffa.
2. Våran fina julgran som jag året till ära hängt pepparkakor i. Synd att inte alla paket där under var till mig.
3. Vid halv sextiden serverades årets förska kompletta julbord,som för min del dock inte är så avancerat. Den fiskiga delen har inte rätt att närma sig min tallrik
4. Innan måltiden intogs passade jag på att föreviga servetten, visst var den fin? ^^
5. Efter maten fick jag lite dötid så jag passade på att föreviga min omgivning också. Så.. här är våran "Efraim ska va med oss"-tomte...
6. ...som jag har en riktigt nära relation till. efraim är så snäll och trevlig att han får stå inne, i vardagsrummet. han har till ich med en lykta, det är ju mörkt om nätterna.
7. Hmm.. Gay-tomtarna fick agera assisterande bockar...
8. ...tills de ordinarie återfanns och kunde återställa ordningen.
9. Sedan fick jag paket, jag hade nog varit riktigt ordentligt snäll i år.
10.Bland annat fick jag då min sötiga vätte (okej Malin, så här ser den ut ^^)
11. En lycklig Sara inser att hon ska få åka till Ståkkhålm och gå på R.E.A. Mwihihih.
12. Eating Chocolate (müms)
13. Vätten och mega-macho-tomtelampan. Denna skapelse ger ett sånt ofantligt ljussken att det nästan är ofattbart, (Läs: Den lyser knappt)
14. En något sned Sara med luva on.
15. Haha, detta är lätt vår snyggaste juldekoration "Bent-Johan", han har sin givna plats på kakelugnen
16. Sedan blev det juldag och då kom farmor. Då fick jag vara en snäll och söt flicka, men det är jag ju å andra sidan jämt.
17. Men när jag fick en lussebulle blev jag förstås ännu sötare.
18. Men Kajsa is the one and only lussekatt.
19. Kattkramning i soffan. Mjaao

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

ooooh, du borde nästan censurera gay-tomtarna! :DDD

Jag heter: Sara

Jaah.. borde nog göra det

2006-12-27 @ 20:43:25
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback