Jaaaabadabadooooo!!!!!

JAG FICK MVG PÅ NATIONELLA PROVET I MATTE!!!!!! Fan vad skönt. I och med det kunde jag konstatera med Anders hjälp att jag med allra största säkerhet kommer att få MVG på matte A och det kändes galet bra. Jag måste bara se till att få till ett litet arbete före skolstarten så får jag mitt MVG. Det blev nästan lite från hopp till förtvivlan och sedan tillbaka till hopp igen på matten idag. Först fick vi se det vanliga matteprovet, och det hade gått åt helvete. Jag fick bara VG- på det och kände mig jättekorkad. Jag visste i och för sig redan innan att det antagligen inte hade gått så värst bra eftersom jag fann det galet svårt och bara vär riktigt säker på en VG-uppgift. Sedan fick vi se nationella och då blev det wihiiii.

Från prov till prov. Hade kemiprov sista timmen och det var faktiskt riktigt jättelätt. Man blev nästan lite besviken på det, jag hade sett det som att det skulle bli en riktig utmaning. Det ryktades nämligen om att det här kapitlet skulle vara det svåraste inom båda kemikurserna, och är det så, då kommer kemin bli en transportsträcka. I och för sig ska jag inte ropa hej ännu, men det kändes onekligen rätt bra. Med lite tur får jag reda på resultatet redan imorgon.

En skoldag kvar, sedan är det juuuuuuul :DDDDDDD  

Uppdatering: Fick MVG på kemiprovet också :DDD, Lennart hade rättat dem tills idag 8) 

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

GRATTIS! :D

(mitt matteprov gick åt helvete :D)

Jag heter: Sara

THAAAK :DD

2006-12-20 @ 17:58:45
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback