It's just another new year's eve...

...but it will be just fine.

Nu är jag i princip färdigpackad, färdigsminkad, färdigklädd och i princip färdig att fira nyår. Hela 800 meter härifrån faktiskt. Vi ska hem till Gustav hela gänget och det kommr bli bäst.

Lite annat stuff då. Malin och jag var och handlade igår, och det var vi sannerligen begåvade på. Förutom att det kändes lite fånigt så lyckades vi handla förexakt 400 på Ica. Efter det stormade vi sparköp och köpte 4 flaskor päroncider och 4 vitlöksbaguetter. Det kändes väldigt fånigt. Jag var även trevlig nog att heja på min x-x-mentor som vi lyckades träffa på därinne. Muahaha. Vi lekte lite hos Malin sen, och sedan hämtade vi upp Hanna och Roghe innan vi tog oss hem till Rebecka och tittade på film. Gustav var också med. Vi såg American Pie - The Naked Mile. Fniss säger vi om den, men den var helt okej. Jag kan nästan påstå att jag vidgade mina drälla-ute-om-nätterna-vyer eftersom jag inte kom hem förrän klockan två. Jag var tvungen att ringa hem till mor och se till att de inte låste ut mig eftersom jag inte hade någon nyckel. Vi bara låg omkring och pratade. Rebecka har världens mysigaste säng. Vi halvsov lite, eller ja, Gustav helsov, men sak samma. Det var inte alltför mycket luft i Rebeckas rum, så vi öppnade altandörren. Sedan var Hanna lite iviil och låste ut mig, Malin och Rebecka på altanen. Inte koolt, kallt. Roghe var dock en hyvens kille och släppte in oss igen. Sedan satt vi omkring i vardagsrummet ett tag. Då plundrade vi en fruktskål som passande nog stod på bordet. Det var nämligen ingen som hade ätit någon kvällsmat, men det gick ju bra det med. Jag fick åka med Gustav hem. När jag kom hem åt jag en mycket sen kvällsmat, eller kanske mer en mycket tidig frukost. Det blev två rostade mackor och sedan raka vägen i säng. Muahah, jag tror jag lyckades låta bli att väcka familjen också. Jag är bäst. 

Meddela din åsikt
Jag heter: Sara

Färdigpackad? Laddade du upp innan du?? Hehe..:P

Jag heter: Sara

Såklart, det gäller ju att vara iform redan från början.

2007-01-01 @ 20:48:35
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback