Hej! jag har jullov, själv då?

Mwiiihiii.. Jullov on. Det känns så överdrivet skönt att man kommer att få sova länge på morgnarna i två och en halv vecka. Skoldagen idag var annars ganska meningslös, förutom att jag då fick reda på resultatet på mitt kemiprov. Vi var på Hoforshallen hela dagen, eller ja, från halv tio till halv tolv typ. Först dansade vi runt en julgran, en jätteful julgran. Guido hade klätt ut sig till tomte och stapplade okring i full mundering = fult. Vi gjorde bland annat ett slags kramdans med lågstadiekänsla. Man skulle först sjunga om en randig katt som gick ut på månskenspromenad sedan kom man fram till att han hette Bingo. då skulle man först skaka hand med fyra personer på b, i, n och g och sedan skulle man kramas på o. Efter ett tag döptes katten om till Bongo så då fick man krama två. Sedan hette han Obongo och till sist fick han heta Bobobobobo, allt för att man skulle krama så många som möjligt. Å så skoj, men man fick ju krama lite trevligheter i alla fall X). Efter dansningen skulle vi se diverse jättesega volleybollmatcher. Först killar i ettan mot killar i tvåan, sdan samma sak för tjejer. Efter det skulle treorna möta lärarnas "All Star Team". Det hade varit lite roligt att se, men precis då kom mor och hämtade mig, osis men sant. Det kändes hemskt konstigt tt inte få några betyg med sig hem efter skolan. Det har ju varit så de senaste två åren. Nu har jag ingen aning om hur det funkar med betygen. Jag vet bara att de kurser som är klara betygsätts 20 januari eller så. Mor och jag åkte i alla fall till Sandviken och handlade lite, sedan fick jag köra hem därifrån.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback