Bloggen ser störd ut

Varför då? Hela högerspalten med mitt fina *host* kort och mina länkar och saker har hamnat helt ensam absolut längst ner. Så ska det ju inte vara. Jag måste skriva ett gnällmail till någon som får ordna till det, men till vem då? Help me please :'D  

Jag var sjukt duktig när jag kom hem från skolan idag och skulle laga mat. Eftersom jag kom hem redan halv tolv så han jag inte äta i skolan. Jag slängde in en lasagne i ugnen och när jag skulle plocka ut den så lyckades jag lägga handen lite mot insidan av ugnen och skaffa mig en liten andra gradens brännskada. Dock ett ganska litet märke, en centimeter långt kanske, men ändå, det är synd om mig.

Igårkväll var det genrep till lucialallet, som jag egentligen, om jag måste vara riktigt ärlig och erkänna det, tycker ska bli ganska roligt. Vi som tillhör den där lilla kören ska stå i bäbispoolen och sjunga. Förstå hur fruktansvärt löjligt det kommer att se ut när småungarna traskar i vattnet och vi står kvar i den där lilla poolen och gastar. Susanne kom med förslaget att sätta en girlang på kanten, men det kanske ser ännu fånigare ut då. I alla fall så kan det nog bli ganska så fint om bara ungarna håller sig lugna. De får inte plaska, inte flåsa, inte prata med varandra, inte släcka sina ljus, inte skrika när de får stearin på händerna. inte sjunka, inte vända sig om och säkert en hel massa annat också. Jag måste febrilt försöka lära mig ordningen på sångerna och även försöka lära mig Gläns över sjö och strand utantill, vilket sjå.

Efter lucian var det ledarträff. Nu när man kan titulera sig ledare måste man såklart gå på ledarträffen. Mor och jag fick en till träningstid till våra fiskar, som efter jul kan kalla sig för hajar. Nu ska vi blöta ner dem på måndagar också, vilket betyder att de kommer sno 45 minuter av min träningstid, men det har inte så stor betydelse eftersom jag kan träna 19,15-20,30 istället för 18,30-19,45. Det roliga och söta var dessutom att jag och Malin fick en helt egen liten grupp. Vi ska försöka lära sex små killar i åldern fem till sex år att simma. Det ska bli jätteroligt, hoppas jag. Det lilla negativa blev att vi fick tid halv nio på lördagmorgnarna, något som kan bli lite jobbigt kanske. 

Nu ska jag sova. Imorgon får jag se mitt naturkunskapsprov. Hell Yeah.   

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

oroar mig för hur det blir med småkillarna. hur fan lär man nån att inte vara rädd för vatten? O_o'

Jag heter: Zombielicious

Oj :o Prova att byta design på den och se om det fungerar bättre?
Har du pillat något på html-koderna eller blev det såhär av sig självt?

2006-12-07 @ 22:57:09
bloggintresserade klickar här: http://zombiefied.blogg.se
Jag heter: Sara

Malin: jamen precis, det känns lite oroande det. Man kan ju inte bara vifta bort det precis :/

Zombielicious: Vad jag vet så har jag inte gjort någonting alls. Jag ska testa ditt tips i alla fall :)

2006-12-08 @ 16:09:59
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: malin

ahaha, jo, vi kan ju bestämma att ingen av dem är rädd för vatten, och då är de inte det heller! :'DDD

nu ser ju bloggen bra ut igen :)

2006-12-08 @ 16:53:12
bloggintresserade klickar här: http://malich.blogg.se
Jag heter: Sara

malin: ja, vi tvingar i dem bara >8]

2006-12-08 @ 22:42:54
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback