Vi kan väl ta en till när vi ändå är igång

Namn: Sara Louise Maier
Antal kuddar i sängen: När jag sover är det två och när jag har bäddat snyggt och prydligt är det runt 10
Bästa platsen på jorden: Det måste väl vara hemma
Bästa surftips: Tralla runt i olika bloggar
Drömmer om: En O-bekymmersam framtid  
Favoritprogram på TV: Tittar inte överdrivet mycket på TV
Favoritbar: Den enda bara jag varit i är fun club på Viking Line med mor och far X””D
Favoritbok: Svår fråga, men det blir nog någon av Liza Marklunds böcker.
Favoritdryck: Coca-Cola is the knark
Favoritfik: Oj då, besöker aldrig sådana, men Hanssons konditori då kanske ^^
Favoritfika: Kladdkaka
Favoritfilm: Livet är en Schlager
Favoritförfattare: Liza Marklund
Favoritgodis: Det mesta, dock ej lakrits
Favoritkläder: Mjukisbyxor och t-shirt eller mina Crockerjeans
Favoritmat: Det mesta som är potatis
Favoritmusik: Kan man kalla det countrypop kanske? Lyssnar även mycket på gammal sjuttio- och åttiotalsmusik och schlager.
Favoritrestaurang: IKEA^^
Favoritskådis: Helena Bergström
Favoritspel: Trivial Pursuit
Favoritfärg: Ljusa pastellfärger
Frisyr: Axellång pälsmössa
Går i sömnen: Det händer, till min stora förtvivlan
Har på mig just nu: Mjukisbyxor och t-shirt
Hemsida: Denna blogg
Hobby: läsa, skriva och sitta vid datorn
Hårfärg: Kan man kalla det gyllenblond tro? Ibland kan det tyckas vara lite åt det bruna hållet.
Högsta önskan: Att inget händer min familj och mina vänner
Intressen: Simning, vännerna, läsa, skriva och pilla med datorn
Kammar håret: Undrar hur det skulle se ut annars
Kan baka bullar: Med recept kan det eventuellt gå, men det är inget jag utsätter mig för frivilligt.
Kompisar: Den högt ärade Bornkören (Hanna, Malin och Rebecka) samt Malva och Måns
Min idol: Jag byter idoler hela tiden
Ogillar mest hos folk: Att de inte kan ta en för den man är
På söndag ska jag: Vara extremt nervös inför skolstarten på måndag
Senast köpta skiva: BWO- Halycon days
Senast sedda film: Varannan Vecka
Skonummer: 36
Skulle helst vilja: Kunna prata fler språk flytande
Tror på evig kärlek: Det händer för vissa
Tror på spöken: Jaa, förväntar mig alltid att se läskigheter mellan kl. 00 och 01
Tror på ufon: Nej, jag tror det är svävande förrymda paraboler^^
Tycker inte om: Insekter och spindlar, tomater, smärta, blod, otäcka scener på film, falska människor, ofungerande saker, krig, vapen, cigarettrök, våldtäktsmän, smaksatt korv, fisk som smakar fisk, köpa skor och jackor... räcker det?
Tycker om: Djur, min familj, mina vänner, att duscha eller allmänt vistas i vatten, potatis, jul, presenter, böcker, min mp3, frihet, traska i skogen, idrotta, kramas, MSN, bloggen, knäppa kort, spegla mig, skriva,
Vill kunna: busvissla, prata bra tyska, kommer säkert på mera saker snart...
Vill åka till: Australien, USA och fler länder i Europa
Är bra på: Skolans teoretiska ämnen och sådant som intresserar mig
Ålder: sextonochetthalvt
Åt till frukost imorse: O’boy, äppeljuice och en rostad macka med ost
Önskar mig i present: En laptop med internet

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

åh, den här snor jag.

ang. ufon; Greveholm, blinkblink ;)

Jag heter: Sara

gör det du ^^

aah, det var det jag tänkte på X""D

2006-08-17 @ 21:06:03
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback