Usch sådana framsteg jag gör

Jag känner mig så himla duktig nu. Kom hem för ungefär en timme sedan efter ett besök på gymmet. Fatta, jag har varit på gymmet. Det var massor med längesedan jag var där ^^. Jag följde med mor min till Medic som numera har bytt namn till nJoy. Det känns inte riktigt lika instängt att träna där som nere i källaren, men trots allt har de en aning bättre maskiner där nere. Att jag tycker så kan även bero på att jag inte behärskar de andra än.

Det är hur som helst världens sämsta luft därinne, den står verkligen still och agerar inte alls som alla tränande människor som rör sig hela tiden. Jag satte mig på en motionscykel och var totalt slut efter fem minuter. Jag hoppas att det berodde mer på luften än att jag har fått taskig kondition. Sedan skulle jag försöka ro lite, det gick också åt skogen men jag lyckades kämpa mig en kilometer.
 
Sedan tampades jag med några styrkemaskiner vilket är ganska deprimerande. Jag kan inte träna någon del av armarna utan att det smäller till i axlarna och sedan gör jätteont. Maskinerna har inte ens så lätta vikter som jag borde ha för att stärka mina axlar, så jag måste stå och traggla med mina 1,5-kiloshantlar hemma istället, och hur ofta lyckas jag motivera mig till det då? Benen och ryggen är däremot ganska roliga att träna, trots att det är hyperjobbigt och stramar och drar precis överallt efteråt. 

Jag vet att jag kommer att ha träningsvärk imorn, vilket egentligen också är ganska deprimerande. Då ska nämligen jag tillsammans med Malin och malva åka till Stockholm. Det ska bli jätteroligt. Jag har inte träffat Malva sedan skolavslutningen så det är verkligen på tiden.  Jag hoppas att jag inte stapplar fram alltför mycket


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback