Kan någon gissa vad som kommer härnäst?

1. Var hittade du den här listan? Hos Felicia
2. Var är dina föräldrar födda? Båda är födda i Sverige, jag vet dock inte om det är Gävle, Sandviken eller Hofors.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? iTunes tror jag
4. Vilken är din favoritrestaurang? IKEA ^^
5. När badade du i en pool senast? Räknas simbassängen i badhuset så var det 19,00 igår sedan, annars vette fan
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Japp, har spelat elak morsa i ”God natt Mr Tom”
7. Hur många barn vill du ha? Två tror jag
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Rap och HipHop är inte ens musik tycker jag
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jag får inte rösta
10. Vad har du för TV-kanaler? I princip alla
11. Har du åkt moped någon gång? Jäääh, me love ^^
12. Har du busringt någon gång? Ja, men bara någon enstaka gång
13. Har du fått felparkeringsböter? Kan man få det med moped eller cykel?
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Kan möjligtvis tänka mig parhoppning med fallskärm men aldrig bungyjump.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Kreta tror jag, om inte Kanarieöarna eller Cypern ligger längre bort
16. Har du en egen trädgård? Jag delar den med min familj
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Hälge så klart ^^
18. Kan du alla orden i nationalsången? Det är klart att jag kan
19. Badkar eller duschkabin? Snart har vi duschkabin, längta.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? SOS eller Black Jack
21. Favoritpizza? Vesuvio
22. Chips eller popcorn? Beror på smaken på chipsen, sådana lök- och osthjärtan är jättegoda.
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift men väl lypsyl. Det är grönt för övrigt men ger ingen färg.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Va?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej, vad skulle jag ha där att hämta?
26. Apelsin- eller äppeljuice? Äpple såklart
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Senaste restaurangbesöken var den illasinnade fiskrestaurangen utanför Gävle. Jag åt inget men de andra åt lax.
28. Favoritchoklad? Marabou mjölkchoklad eller Taragona.
29. När röstade du senast? Det minns jag inte
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Jag äter inte tomat
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej, men hade jag varit lite yngre hade jag kunnat få en på simningen genom att uppnå diverse ursimstider. I nuläget är det rätt långt kvar.
32. Är du bra på matlagning? Det är klart. Pasta, duger det?
33. Klarar du att tanka själv? Pappa har visat hur man gör men jag har aldrig provat helt själv. Alltså, hemma kan jag tanka själv, men det är värre på mack.
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca-Cola is the knark
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Näe.
37. Vad var det senaste du handlade? En nyckelring i form av en älg
38. Har du kräkts offentligt? Ooaah.. nej. Skulle det inträffa skulle jag skämmas ihjäl.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken först, sedan pengarna
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Första ögonblicket? Man säger väl ändå första ögonkastet? Men, näe det gör jag nog inte.
41. Har du ringt något betalnummer? Japp, köpt pro på lunar  
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, det anser jag nog att man borde kunna.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Morfar RIP
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Jag minns tyvärr inte det, men enligt kort hade jag en liten kalufs i alla fall.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Har inget sådant
46. Vad har du i din väska? Jag är inget väskfreak men träningsväskan står ouppackad i hallen innehållandes badkläder.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Jag sitter vid datorn eller läser.
48. Vad är du tacksam för idag? Att det inte har hänt några speciella läskigheter.

Meddela din åsikt
Jag heter: Malin

Har inte du varit på Malta, det ligger väl längre bort? :o

Ooh, vad är det för färg på din älg? 8)

Jag heter: Sara

Malta är närmare, det ligger ju precis utanför Italien. Till Kreta, eller dit åt Greklandshållet, är det i alla fall mycket längre flygtid.

Min älg är inte som din, min älg är liksom mjuk ^^

2006-08-17 @ 21:08:08
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Malin

aha. jag trodde det låg mitt ute i stooooooooooora sjön. 8)

aha, vad elakt, jag trodde att du hade en hottie-älg som jag. men din nog åkså hottie :D

2006-08-17 @ 21:50:58
bloggintresserade klickar här: http://malich.blogg.se/
Jag heter: Sara

Jag kan om inte annat göra hottie-älg av min älg. Jag kan sy kläder åt den, jag som är så pysslig X""D

2006-08-17 @ 22:25:58
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback