ABC..

Alexandra, ich vermiss dich so viel, wann sehen wir uns wieder?
Björn Kjellman beundrar jag för hans schlagerkunskap
Coca-Cola och choklad i mängder åt folket
Disneyfilmer kan ses om och om igen
Egentligen borde jag träna mer än vad jag gör
Friidrott är roligt, mest att se men också att utöva ibland.
Gröngölingarnas Bornkör, jag älskar er <33
Hallon är mitt favvobär
Inget vettigt finns att skriva på I
Julafton är årets höjdpunkt som jag längtar till redan
Kajsa är världens goaste katt
Liza Marklund kan det där med att skriva böcker
Melodifestivalen ska knarkas hejdlöst
NV06 heter min nya klass
OS är heligt, varför inte ha det varje år?
Praktiska ämnen är inte min styrka
Q är en himla dum bokstav som det inte går att skriva någonting på
Regnat har det gjort ihärdigt de senaste dagarna
Simmat har jag gjort i över tio år nu
Total Eclipse of the Heart med Bonnie Tyler är tidernas bästa låt
USA är ett av mina drömresemål förutom Australien
Vinterns enda fördel är att man får en bra anledning att sitta vid datorn eller läsa
Winnerbäck är helt klart lyssningsvärd
Xet och jag har åkt många mil tillsammans
Yelena Isinbayeva är cool och hoppar högst med pinne
Zaarah är en finare variant av Sara som jag utnyttjar ibland
Ååh, vad svårt det var att komma på något på Å
Ämässän är en riktig höjdare
Önskar att listor inte ville ta slut så fort

Meddela din åsikt
Jag heter: Åsa

Jag kan komma på flera saker som börjar på Å.. ÅSA t.ex.. ;) Ha det så bra å lycka till på gymnasiet! (snygga jeans föresten..)/Å

Jag heter: Sara

Jaa, fiffigt^^, om du anser att du vill stå med på min blogg så X""D, annars tyckte jag att det var rätt knepigt. Jag tänkte skriva att det hade åskat en massa, men jag hade redan skrivit att det hade regant så det kändes lite tjatigt. ^^

2006-08-22 @ 22:06:17
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback